چه طور مخاطبین رویداد را شناسایی کنیم؟ چرا اینکار مهم است؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یک ایده عالی برای برگزاری رویداد دارید اما هنوز موفق به فروش بلیت نشدید؟ این همان دلیلی است که شما باید مخاطبین خود را به درستی شناسایی کنید.شناسایی مخاطب کلید فهمیدن انتظارات و نیازهای آنهاست. دقیقا چه طور باید اینکار را انجام دهیم؟

با دقت به رویداد خود نگاه کنید!

رویداد شما در اصل محصولی است که میخواهید به مردم بفروشید. پس آن را آنالیز کنید و به این فکر کنید که این محصول چه طور میتواند به نیازهای مشتریان بالقوه پاسخ دهد یا یک مشکل را برای او حل کند. چه کسی به رویداد شما علاقه مند است و چه کسی از شرکت در آن منفعت کسب میکند؟

تکلیف خود را انجام دهید

تحقیق در مورد چند رویداد مشابه میتواند به شما کمک کند در مورد صنعت، بازار فعلی و وضعیت رقبا اطلاعات جمع آوری کنید. این اطلاعات در حال حاضر وجود دارند و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای میتوانید به راحتی به آنها دست یابید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_fancy_separator line_thickness=”2″][dt_fancy_title title=”پروفایل مخاطبین خود را ایجاد کنید” title_align=”right” title_size=”big” title_color=”custom” separator_style=”disabled” separator_color=”custom” custom_separator_color=”#d8d8d8″ custom_title_color=”#60c7f0″][dt_fancy_separator line_thickness=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر تصویر مبهمی از مخاطبان بالقوه خود دارید، پروفایل یا پروفایل های شرکت کنندگان خود را ایجاد کنید. در زیر به چند سوال کلیدی به منظور ایجاد پروفایل اشاره میکنیم:

  • چه چیزی برای این افراد مهم است؟
  • آیا آنها در مورد موضوع (ات) رویداد دانش زیادی دارند؟
  • چه چیزی آنها را تحت تاثیر قرار میدهد؟
  • چه طور میتوان با آنها تعامل داشت؟
  • آیا آنها فنی هستند؟
  • آیا آنها محافظه کار هستند؟
  • مشکلات آنها چیست؟

[/vc_column_text][bsf-info-box icon=”Defaults-exclamation-circle” icon_size=”32″ icon_color=”#edc836″ title=” نکته کلیدی” pos=”square_box” box_border_style=”dotted” box_border_width=”1″ box_border_color=”#edc836″ title_font_color=”#edc836″]برای اینکه درک خوبی از مخاطبان خود داشته باشید به یک چیز دیگر احتیاج دارید- شما باید شناسایی کنید که مخاطبان شما کجا هستند و چه میکنند. در مورد اینکه چه وبسایت ها و وبلاگ هایی را بیشتر بازدید میکنند و از چه شبکه های اجتماعی بیشتر استفاده میکنند، طوفان مغزی راه بیندازید.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]ترکیب این موارد تمام چیزی را که برای درک مخاطبانتان نیاز دارید فراهم میکند. این دانش به شما میگوید چه کاری انجام دهید و چه طور انجام دهید. از تولید محتوای رویداد و توسعه و استراتژی بازاریابی، تا مذاکره با شرکا و حتی انتخاب محل برگزاری![/vc_column_text][bsf-info-box icon=”Defaults-asterisk” icon_size=”32″ icon_color=”#000000″ title=”نکته مهم ” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_color=”#f8bd4a” box_bg_color=”#f8bd4a”]کار شما هیچ وقت تمام نمیشود. روند های فروش، معاملات و غیره را دنبال کنید. این کار به شما کمک میکند ترجیحات شرکای خود را درک کنید و مسیر پیشرفت را شناسایی کنید.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *